U bezoekt momenteel onze Belgische webshop. Wilt u doorgaan op onze Nederlandse webshop?

Nederlandse webshop >


Belgische webshop >

Nettenverkoop is de webshop van Van den Eijnde Nettenverkoop B.V.
Kies categorie

Verzenden en retourneren

Verzenden & Retourneren

Verzendkosten:

Voor de verzendkosten van uw bestelling binnen Nederland hanteren wij verschillende tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag en volume/lengte/palletvracht van het desbetreffende artikel.

Gezien de complexiteit voor het berekenen van deze verzendkosten worden deze uiteindelijk aan u kenbaar gemaakt in de Winkelwagen.

Levertijd:

Zodra uw bestelling in behandeling is genomen, bedraagt de levertijd gemiddeld 10 werkdagen. De levertijd van een product kunt u terugvinden in de webshop. Besteld u meerdere producten tegelijk, dan geldt de langste levertijd. Zodra alle producten van de desbetreffende bestelling klaar zijn streeft Van den Eijnde Nettenverkoop b.v. er naar om de bestelling binnen 24 uur na verzending te bezorgen.

Uw bestelling wordt op werkdagen tussen 09:00 - 18:00 uur door een van de vervoersbedrijven geleverd op het door opgegeven bezorgadres.

Bestellingen geplaatst en betaald met iDeal op werkdagen tot 17:00 uur, worden de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen.

Uw zending volgen:

Zodra uw bestelling klaar is, wordt deze verpakt en aan het door u opgegeven bezorgadres toegezonden.
U ontvangt voor het meerendeel van de pakketten een e-mail met het daarbij behorende track & trace nummer. Met behulp van dit nummer kunt u uw zending online volgen.

Bij levering niet thuis of niet in de gelegenheid om af te halen

Vervoersbedrijven leveren 5 dagen in de week. Bent u niet thuis op het moment van leveren, zal de vervoerder het pakket een dag voor de 2e keer opnieuw aanbieden.
Na een derde afleveringspoging zal de vervoerder Van den Eijnde Nettenverkoop b.v. kosten in rekening brengen. Deze kosten zullen dan ook aan de klant worden doorberekend.

Afleveradres: Als u niet thuis denkt te zijn op de bezorgmomenten, dan verzoeken wij u kenbaar te maken op welk adres het pakket door de vervoerder afgeleverd kan worden. Kies dan bij het plaatsen van de bestelling voor een aflever/bezorgadres.

Levering naar België:

Vanuit België kunt u ook eenvoudig uw bestelling plaatsen via www.nettenverkoop.nl. Klik hier voor meer informatie.

Retourneren

Bedenkperiode

Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw bestelling of 1 van uw aankopen binnen een bestelling, kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde bedenkperiode. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren.

Wat te doen in de volgende situaties:
- U heeft helaas een verkeerd artikel besteld:
Het kan voorkomen dat u onverhoopt een verkeerd product heeft besteld. U kunt onze retourprocedure hanteren.

- U heeft een verkeerd product ontvangen of uw zending is niet compleet:
Controleer na ontvangst altijd of uw zending correct en compleet is. Mocht er onverhoopt een verkeerd product geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden via onze klantenservice met het contactformulier. Wij zullen er dan voor zorgen dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

- U heeft een defect product ontvangen:
Als u een defect product heeft ontvangen, kunt u onze garantieprodcedure hanteren.

Retourprocedure

Wilt u een product ruilen of terugsturen?
Vraag dan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een retournummer bij ons aan. Hiervoor vult u het retourformulier volledig in en stuur deze vervolgens naar klantenservice@vdenettenverkoop.nl.

Het retourformulier kunt u hier downloaden.

Uitgesloten van retour sturen zijn:

  • Aangebroken of beschadigde verbruiksartikelen.
  • Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd.
  • Artikelen anders gekocht dan via de postorder.

Van den Eijnde Nettenverkoop b.v. behoudt het recht om geretourneerde produkten te weigeren of om slechts een gedeelte van het faktuurbedrag te crediteren, wanneer het produkt reeds geopend, gebruikt of beschadigd is.

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over een standaard product of een maatwerk product vraag dan een klachtennummer bij ons aan.
Vervolgens willen wij u vragen het klachtenformulier volledig in te vullen en via mail aan ons toe te zenden:

klantenservice@vdenettenverkoop.be of klantenservice@vdenettenverkoop.nl

LET OP! Voor een juiste beoordeling van de klacht, willen wij u ook vragen een foto toe te zenden.

Het klachtenformulier kunt u hier downloaden



3w Media